Anàlisi Psicològica de l'Activitat Docent [102600]
Cladellas Pros, Ramón
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Date: 2018-19
Abstract: L'objectiu principal és analitzar la relació alumne-professor dins del procés d'ensenyament-aprenentatge. Si bé, també s'analitzen les variables pròpies dels alumnes, aquesta assignatura fonamentalment pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. ) com d'altres de contingut personal emocional i social (emocions, motivacions, expectatives, etc. ) que, tal vegada amb menys reconeixement explícit, exerceixen tanmateix una molt notable influència en la seva actuació professional. Així també es pretén que l'estudiant tingui una visió clara de quines metodologies utilitzen els diferents docents, així com els instruments que hi ha per avaluar a aquests. En definitiva, es tracta d'una assignatura en que es tingui conexiement i es pugui valorar que ha de fer o no un bon professor i quina relació ha de tenir aquest amb els alumnes.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Psicologia [2502443]
Study plan: Grau en Psicologia [954]



Català
4 p, 76.2 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Study plans

 Record created 2018-06-22, last modified 2018-10-20



   Favorit i Compartir