Polítiques de Comunicació i Indústries Culturals [103094]
Tresserras Gaju, Joan Manuel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Políticas de Comunicación e Industrias Culturales
Data: 2018-19
Resum: Conèixer la naturalesa específica dels diversos àmbits de la gestió pública de la comunicació (els instruments normatius i la seva tramitació; el règim de concessions; la regulació, etc. . . ). Desenvolupar criteris per analitzar les polítiques actuals i poder projectar models de futur. Conèixer la naturalesa específica dels diversos àmbits de la gestió pública de la cultura, especialment en els àmbits que adopten forma industrial (des del patrimoni monumental o els museus, i les seves vinculacions al sector turístic; fins a les arts escèniques i de l'espectacle o les indústries de la producció de continguts audiovisuals i la seva distribució). Els instruments (planificació, estímul, ordenació de la relació entre el sector públic i el privat, finançament d'infraestructures, prescripció, etc. ). Desenvolupar criteris per analitzar les polítiques actuals i poder projectar models de futur. Familiaritzar-se, en general, amb les diverses modalitats de l'activitat professional vinculades a l'àmbit, des de la perspectiva de la planificació i l'execució de les polítiques de la gestió de mitjans i dels processos culturals.
Resum: Conocer la naturaleza específica de los diversos ámbitos de la gestión pública de la comunicación (los instrumentos normativos y su tramitación, el régimen de concesiones, la regulación, etc . . . ). Desarrollar criterios para analizar las políticas actuales y poder proyectar modelos de futuro. Conocer la naturaleza específica de los diversos ámbitos de la gestión pública de la cultura, especialmente en los ámbitos que adoptan forma industrial (desde el patrimonio monumental o los museos, y sus vinculaciones al sector turístico; hasta las artes escénicas y del espectáculo o las industrias de la producción de contenidos audiovisuales y su distribución). Los instrumentos (planificación, estímulo, ordenación de la relación entre el sector público y el privado, financiación de 1 infraestructuras, prescripción, etc. ). Desarrollar criterios para analizar las políticas actuales y poder proyectar modelos de futuro. Familiarizarse, en general, con las diversas modalidades de la actividad profesional vinculadas al ámbito, desde la perspectiva de la planificación y la ejecución de las políticas de la gestión de medios y de los procesos culturales.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]



Català
5 p, 79.2 KB

Castellà
7 p, 79.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-07-13, darrera modificació el 2021-06-19



   Favorit i Compartir