Matemàtiques en el centre escolar [102057]
Morera, Laura
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Additional title: Mathematics at School
Additional title: Matemáticas en el centro escolar
Date: 2018-19
Abstract: Aquesta assignatura està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de l'anàlisi de situacions reals del centre educatiu de primària, que permeti als estudiants reflexionar sobre la gestió i dinamització d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. S'imparteix quan l'alumnat ja ha cursat les tres assignatures obligatòries de la matèria "Ensenyament i Aprenentatge de les Matemàtiques". Des de l'assignatura Matemàtiques al centre escolares vol incidir en la capacitat de relacionar i integrar els coneixements que els estudiants han adquirit a les anteriors assignatures de matemàtica i didàctica de les matemàtiques necessaris per l'ensenyament de la matemàtica en l'etapa de primària. A l'assignatura es posa en situació a l'alumne de la visió que ha de tenir en relació amb els alumnes, amb l'equip de mestres i amb el centre escolar quan sigui mestre. Els objectius específics seran: Tenir una visió general que permetiguiar i organitzar l'ensenyament de les matemàtiques al centre. 1 Saber organitzar un banc de dades que permeti aglutinar acords, línies i activitats pel que fa a les matemàtiques en el centre. Disposar dels elements necessaris per crear en l'equip de professorat una dinàmica positiva cap a les Matemàtiques.
Abstract: This course focuses on developing professional skills and teaching mathematical analysis, based on analysis of real situations Taught when students have already completed the three compulsory subjects the sub The course puts students in situations of vision must have in relation to students with t The specific objectives are: An overview that permetiguiar and organize the teaching of mathematics at school. Knowing how to organize a database that allows unite agreements lines and activiti 1 Knowing how to organize a database that allows unite agreements lines and activiti Have the necessary elements to create the team of teachers a positive dynamic tow.
Abstract: Esta asignatura está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir del a Se imparte cuando el alumnado ya ha cursado las tres asignaturas obligatorias de la m En la asignatura se pone en situación al alumno de la visión que debe tener en relació Los objetivos específicos serán: 1 Los objetivos específicos serán: Tener una visión general que permetiguiar y organizar la enseñanza de las matemá Saber organizar un banco de datos que permita aglutinar acuerdos, líneas y activid Disponer de los elementos necesarios para crear en el equipo de profesorado una 2.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Educació Primària [2500798]
Study plan: Grau en Educació Primària [896]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 75.6 KB

Anglès
7 p, 78.5 KB

Castellà
8 p, 78.6 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2018-07-13, last modified 2024-04-06



   Favorit i Compartir