Estructura Social i Sociologia del Consum [103131]
Verdaguer Lozano, Josep
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Estructura Social y Sociología del Consumo
Date: 2018-19
Abstract: El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desitgs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de la oferta en la demanda. En aquest mòdul proposem estudiar el consum fent-ho de l'ús dels béns en el context de la societat com a sistema d'interacció social i com un aspecte de l'estructura social. L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir una serie de conceptes i teories sociològiques per tal de facilitar una aproximació a la dimensió social del consum, i per iniciar a algunes maneres d'aproximar-se empíricament a la realitat del consum contemporani, per tal d'ajudar a veure que aquestes teories ho són de la pràctica.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 75.8 KB

Castellà
3 p, 70.5 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2018-07-20, last modified 2024-04-06



   Favorit i Compartir