Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431]
Terrón Blanco, José Luis
Hernández Gómez, Juan Bautista
Valero Sancho, José Luis
Ribes Guardia, Francesc Xavier
Soto Sanfiel, Maria Teresa
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Comunicación Interactiva y Redes Sociales
Date: 2018-19
Abstract: Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. Es pretén, doncs, abordar la interactivitat com a característica distintiva dels productes multimèdia per saber-la adaptar a les necessitats concretes de cada realitat comunicativa, i tenir una visió crítica de les xarxes socials i las seves aplicacions.
Abstract: Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. Se pretende, por tanto, abordar la interactividad como característica distintiva de los productos multimedia para saberlas adaptar a cada real comunicativa, a la par de tener una visión crítica de las redes sociales y sus aplicaciones.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Study plan: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]



Català
5 p, 80.9 KB

Castellà
5 p, 81.3 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Study plans

 Record created 2018-07-27, last modified 2018-10-20



   Favorit i Compartir