L'escola rural en els plans de formació inicial dels estudis de mestre a les universitats catalanes. Vint anys del Grup Interuniversitari d'Escola Rural (GIER)
Grup Interuniversitari d'Escola Rural

Títol variant: Rural school in the initial training plans of teacher education in the Catalan universities. Twenty years of the Rural School Interuniversity Group
Data: 2016
Resum: Aquest article pretén donar a conèixer al Grup Interuniversitari d'Escola Rural (GIER), un equip de professors i professores de totes les universitats catalanes, format fa més de vint anys. El GIER vetlla per la presència de l’escola rural en els plans d’estudi de les respectives facultats i, per fer-ho, a part de les Jornades d’Escola Rural per a estudiants de mestre que s’organitzen cada any de manera col·laborativa, es duen a terme altres activitats més puntuals. L’article exposa l’impacte i la repercussió de totes aquestes activitats en els plans de formació de cada universitat participant.
Resum: This paper seeks to present the Rural School Interuniversity Group (GIER, in Catalan), a team of teachers from all the Catalan universities, formed over the course of twenty years. GIER ensures the presence of the rural school in the curricula of the respective faculties. In order to do so, it collaboratively organizes an annual conference on the rural school for university students in addition to carrying out other specific activities. This article discusses the impact and repercussions of these issues on the curriculum of each participating university.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Educació al món rural ; Escola rural ; Formació inicial de mestres ; Universitat ; Ensenyament multigrau ; Rural education ; Rural school ; Initial teacher training ; University ; Multigrade teaching
Publicat a: Revista catalana de pedagogia, Núm. 10 (2016) , p. 163-175, ISSN 1695-5641

Adreça original: http://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/142229


13 p, 513.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-09-07, darrera modificació el 2018-12-13



   Favorit i Compartir