Data: |
2018 |
Descripció: |
50 p. |
Resum: |
Aquest treball presenta una anàlisi del potencial dels punts de llibre utilitzats com a representacions externes en una tasca de lectura cooperativa. Aquesta tasca ha consistit en una interacció cooperativa utilitzant l'Entrevista en tres passos de Kagan seguida d'una activitat individual de producció escrita. La tasca es va implementar en un centre de secundaria i una Escola Oficial d'Idiomes (EOI). L'objectiu és determinar quin paper juguen les imatges dels punts de llibre en la producció oral i escrita. Els resultats revelen que el punt de llibre facilita la coordinació entre els estudiants fomentant la producció i la comprensió oral. |
Resum: |
This paper presents an analysis of the potential of bookmarks employed as external representations in a cooperative task. This task consisted of a cooperative book report using Kagan's Three-Step Interview followed by an individual writing task. The task was implemented in a secondary school and an Official School of Languages (OLS). The purpose of this paper is to determine the role the images on the bookmarks play in student oral and written production and comprehension. The findings reveal that bookmarks facilitate students' coordination fostering speaking and oral comprehension. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Anglès |
Col·lecció: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Punts de llibre ;
Llengua segona -- Adquisició |