¡Mamá, de mayor quiero ser influencer! : investigación y análisis de la actividad comercial que engloba el fenómeno influencer en España
Evangelista Guillot, Paula
Soley Rodríguez, Elisabeth
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2018
Descripción: 290 pag.
Resumen: En aquest treball, ens dedicarem a analitzar l'activitat comercial que engloba el fenomen influencer a Espanya, especialment en els perfils classificats com "lifestyle", entesos com a creadors de continguts capaços de liderar moviments i crear tendències en diferents àmbits del dia a dia. Ho farem indagant en els temes més desconeguts i menys tractats sobre aquest àmbit, com la monetització, l'addicció a les xarxes socials, la situació legal, la responsabilitat social i la reputació en línia. Finalment, desenvoluparem un projecte emprenedor basat en les necessitats del mercat detectades gràcies a la investigació prèvia.
Resumen: En este trabajo vamos a dedicarnos a analizar la actividad comercial que engloba el fenómeno influencer en España, especialmente en los perfiles categorizados como "lifestyle", entendidos como creadores de contenido capaces de liderar movimientos y crear tendencias en diferentes ámbitos del día a día. Lo haremos indagando en los temas más desconocidos y menos tratados sobre este ámbito, como la monetización, la adicción a las redes sociales, la situación legal, la responsabilidad social y la reputación en línea. Finalmente, desarrollaremos un proyecto emprendedor basado en las necesidades del mercado detectadas gracias a la investigación previa.
Resumen: In this work, we will analyse the commercial activity that encompasses the influencer phenomenon in Spain, especially in those profiles categorized as "lifestyle", understood as content creators capable of leading movements and creating trends in different areas of everyday life. We will do it looking into the most unknown and less treated issues in this field such as monetization, addiction to social networks, legal conditions, social responsibility and online reputation. Finally, we will develop an entrepreneurial project based on the necessities of the market detected thanks to previous investigation.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Materia: Internet ; Màrqueting ; Màrqueting personal ; Productes de marca ; Xarxes socials en línia ; Dependència (Psicologia) ; Instagram (Firma)



290 p, 9.9 MB

148 p, 6.9 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2018-09-18, última modificación el 2022-12-16



   Favorit i Compartir