La influencia de la música de los spots publicitarios en el recuerdo de marca de los receptores
Fígols Raduà, Maria
Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2018
Descripción: 253 pag.
Resumen: Cada vegada és més difícil captar l'atenció del consumidor i aconseguir que aquest recordi la gran quantitat d'anuncis a la que és exposat cada dia. La música és un element imprescindible en els anuncis televisius, que ajuda a expressar emocions i a transmetre missatges. A més, moltes vegades recordem les marques gràcies a les melodies que utilitzen en els seus anuncis televisius. La finalitat d'aquest treball és conèixer quina és la influència de la música en el record de les marques a partir d'una investigació de camp en la qual s'avaluarà el grau d'efectivitat d'aquesta.
Resumen: Cada vez es más difícil captar la atención del consumidor y conseguir que este recuerde la gran cantidad de anuncios a la que es expuesto cada día. La música es un elemento imprescindible en los anuncios televisivos, que ayuda a expresar emociones y a transmitir mensajes. Además, muchas veces recordamos las marcas gracias a las melodías que utilizan en sus anuncios televisivos. La finalidad de este trabajo es conocer cuál es la influencia de la música en el recuerdo de las marcas a partir de una investigación de campo en la cual se evaluará el grado de efectividad de esta.
Resumen: It is increasingly difficult to capture the attention of the consumer and to get him to remember the large number of ads to which he is exposed at every day. Music is an essential element in television spots, which helps to express emotions and transmit messages. In addition, we often remember brands thanks to the melodies they use in their television spots. The purpose of this research is to know the influence of the music on brand recognition through a field research that will evaluate its effectiveness.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Música en la publicitat ; Música publicitària ; Publicitat per televisió ; Marques comercials



253 p, 12.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2018-09-18, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir