Comunicando a través de la seducción : análisis de la dirección de arte en la publicidad de perfumes
López Fernández, Jesús
Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Comunicant a través de la seducció : anàlisi de la direcció d'art en la publicitat de perfums
Additional title: Communicating through seduction : analysis of art direction in perfume advertising
Date: 2018
Description: 167 pag.
Abstract: La investigació aplicada consisteix a analitzar la publicitat audiovisual des del camp de la direcció d'art en les 10 marques de perfums més venudes. L'instrument d'estudi que s'utilitza és una anàlisi de contingut on es recullen els ítems primordials en la direcció d'art. L'objectiu és mostrar aquells patrons gràfics i audiovisuals que tenen major presència en aquest tipus de publicitat i presentar-ho en un llibre d'estil gràfic.
Abstract: La investigación aplicada consiste en analizar la publicidad audiovisual desde el campo de la dirección de arte en las 10 marcas de perfumes más vendidas. El instrumento de estudio que se utiliza es un análisis de contenido donde se recogen los ítems primordiales de la dirección de arte. El objetivo es mostrar aquellos códigos gráficos y audiovisuales que tienen mayor presencia en este tipo de publicidad y presentarlo en un libro de estilo gráfico.
Abstract: This applied research consists of analysing audiovisual advertising of the top 10 best-selling perfume brands from art direction way. A content analysis has been used as study instrument where the most important items of art direction are collected. The aim is to show those graphic and audiovisual codes that have a greater presence in this kind of advertising and to record it into a graphic stylebook.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Publicitat per televisió ; Perfums ; Màrqueting



167 p, 20.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2018-09-20, last modified 2020-08-08



   Favorit i Compartir