Treball de Final de Màster [42231]
López Sintas, Jordi
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Master's Dissertation
Títol variant: Trabajo de Fin de Máster
Data: 2018-19
Resum: Els objectius d'aquest mòdul són: - Integrar i aplicar els coneixements adquirits a una problemàtica comercial concreta - Disenyar plans de màrqueting d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència - Aprodundir en una temàtica actual d'interès en àmbit del màrqueting - Formular adequadament problemes de recerca, i també disenyar i portar a terme recerques comercials de manera professional - Estructurar de manera coherent els diferents elements que formen un projecte - Desenvolupar habilitat comunicatives en presentacions orals davant públics específics.
Resum: The objectives that are intended to achieve in this module are: - Integrate and apply the acquired marketing knowledge to a specific marketing problem. - Design innovative marketing plans according to professional criteria of effectiveness and efficiency. - Develop a new marketing topic. - Correctly formulate a research problem, design the project and execute it in a professional or academic way. - Elaborate coherently the different elements that make up a project. - Develop communication skills in oral presentations to critical audiences.
Resum: Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo son: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. - Profundizar en una temática actual de interés en el ámbito marketing. - Formular correctamente problemas de investigación así como diseñar y ejecutar investigaciones comerciales de forma profesional. - Estructurar de forma coherente los diferentes elementos que conforman un proyecto. - Desarrollar habilidades comunicativas en presentaciones orales ante públicos críticos.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Màrqueting [4313148]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Màrqueting [1093]



Català
4 p, 77.7 KB

Anglès
4 p, 74.9 KB

Castellà
5 p, 78.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-09-21, darrera modificació el 2018-10-20



   Favorit i Compartir