El marketing experiencial como herramienta de fidelización
Fernández Serrano, Cristina
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2018
Descripción: 162 pag.
Resumen: El màrqueting experiencial sorgeix com a tècnica per connectar, captivar i sorprendre als consumidors degut a que els clients són cada vegada més estrictes i busquen que un producte o servei li aporti més que un benefici funcional, busquen marques amb les que viure experiències grates de consum. Per tant, les empreses han canviat els seus models de negoci així com estratègies per a la consolidació d'avantatges competitius sostenibles en el temps i defensables davant de la competència per aconseguir la satisfacció a llarg termini del consumidor.
Resumen: El marketing experiencial surge como técnica para conectar, captivar y sorprender a los consumidores debido a que los clientes son cada vez más estrictos y buscan que un producto o servicio le aparte más que un beneficio funcional, buscan marcas con las que vivir experiencias gratas de consumo. Por tanto, las empresas han cambiado sus modelos de negocio así como estrategias para la consolidación de ventajas competitivas sostenibles en el tiempo y defendibles frente a la competencia para conseguir la satisfacción a largo plazo del consumidor.
Resumen: Experiential marketing arises as a technique to connect, captivate and surprise consumers, as they become stricter and they search for products and services that provide more than just a functional benefit. Currently consumers look for brands that offer gratifying consumer experiences. Therefore, companies have changed their business models as well as their strategies to create competitive advantages that are sustainable over time and defensible against competition to achieve long-term consumer satisfaction.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Materia: Màrqueting ; Aspectes psicològics ; Consumidors ; Productes de marca ; Màrqueting directe ; Apple Computer, Inc. ; Starbucks Coffee Company



153 p, 5.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2018-09-28, última modificación el 2019-05-15



   Favorit i Compartir