Sharenting y límites éticos en la era 2.0. : análisis de la situación y casos españoles en la plataforma YouTube
Piulachs Castrillo, Alba
Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2018
Descripción: 104 pag.
Resumen: L'objectiu d'aquest projecte d'investigació és entendre el fenomen del sharenting, centrant-nos en la plataforma de YouTube, en concret els canals familiars, on hi ha una sobreexposició del menor des del seu naixement. Actualment aquest tipus de vídeos triomfen a la plataforma i per aquest motiu hem volgut saber si els creadors, consumidors i marques, que patrocinen aquests continguts, són conscients de l'exposició del menor, a més d'entendre els límits morals i legals que el fenomen comporta.
Resumen: El objetivo de este proyecto de investigación es entender el fenómeno del sharenting, centrándonos en la plataforma de YouTube, en concreto los canales familiares, donde existe una sobreexposición del menor desde su nacimiento. Actualmente este tipo de vídeos triunfan en la plataforma y por este motivo hemos querido saber si los creadores, consumidores y marcas, que patrocinan estos contenidos, son conscientes de la exposición del menor, además de entender los límites morales y legales que el fenómeno conlleva.
Resumen: The objective of this research project is to understand the phenomena of sharenting, focusing on the YouTube platform, specifically family channels, where there is overexposure of the child since birth. Currently this type of videos triumph on the platform and for this reason We wanted to know if the creators, consumers and brands, who sponsor these contents, are aware of the child's exposure, as well as understand the moral and legal limits of the phenomenon.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Materia: Xarxes socials en línia ; Nens ; Ética ; YouTube (Recurs electrònic)



104 p, 4.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2018-09-28, última modificación el 2018-10-20



   Favorit i Compartir