Sharenting y límites éticos en la era 2.0. : análisis de la situación y casos españoles en la plataforma YouTube
Piulachs Castrillo, Alba
Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 104 pag.
Abstract: L'objectiu d'aquest projecte d'investigació és entendre el fenomen del sharenting, centrant-nos en la plataforma de YouTube, en concret els canals familiars, on hi ha una sobreexposició del menor des del seu naixement. Actualment aquest tipus de vídeos triomfen a la plataforma i per aquest motiu hem volgut saber si els creadors, consumidors i marques, que patrocinen aquests continguts, són conscients de l'exposició del menor, a més d'entendre els límits morals i legals que el fenomen comporta.
Abstract: El objetivo de este proyecto de investigación es entender el fenómeno del sharenting, centrándonos en la plataforma de YouTube, en concreto los canales familiares, donde existe una sobreexposición del menor desde su nacimiento. Actualmente este tipo de vídeos triunfan en la plataforma y por este motivo hemos querido saber si los creadores, consumidores y marcas, que patrocinan estos contenidos, son conscientes de la exposición del menor, además de entender los límites morales y legales que el fenómeno conlleva.
Abstract: The objective of this research project is to understand the phenomena of sharenting, focusing on the YouTube platform, specifically family channels, where there is overexposure of the child since birth. Currently this type of videos triumph on the platform and for this reason We wanted to know if the creators, consumers and brands, who sponsor these contents, are aware of the child's exposure, as well as understand the moral and legal limits of the phenomenon.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Xarxes socials en línia ; Nens ; Ética ; YouTube (Recurs electrònic)



104 p, 4.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2018-09-28, last modified 2022-11-08



   Favorit i Compartir