Estudi de cas de l'aplicació de les TIC a les assignatures transversals TG, TGPE i BRC de l'Institut Quatre Cantons
Rosell Gallén, Mar
Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2018
Descripción: 85 pag.
Resumen: El treball analitza el model d'integració i ús de les TIC de l'Institut Quatre Cantons de Barcelona, en el marc de les tres assignatures transversals del seu pla d'estudis. La línia d'investigació es basa en dos grans blocs. D'una banda, la confecció d'un marc teòric sobre l'impacte de les TIC en el sistema educatiu català i els models d'inclusió tecnològica en l'educació secundària. I d'altra banda, l'anàlisi de l'Institut Quatre Cantons com a estudi de cas d'un model d'innovació pedagògica en la integració de les tecnologies al currículum d'educació secundària i com a exemple d'immersió digital.
Resumen: El trabajo analiza el modelo de integración de las TIC del Instituto Quatre Cantons de Barcelona, en el marco de las tres asignaturas transversales de su plan de estudios. El método de investigación se basa en dos grandes bloques. Por un lado, la confección de un marco teórico sobre el impacto de las TIC en el sistema educativo catalán y los modelos de inclusión tecnológica en la educación secundaria. Y por otro lado, el análisis del Instituto Quatre Cantons como estudio de caso de un modelo de innovación pedagógica en la integración de las tecnologías al currículo de educación secundaria y como ejemplo de inmersión digital.
Resumen: The project analyses the ICT integration model of Quatre Cantons High School, in the context of the three transversal subjects of its curriculum. The research method is based in two blocks. On the one hand, offers a contextualization of the impact of ICT in the Catalan educational system and the models of technological inclusion in secondary school. And on the other hand, an analysis of Quatre Cantons High School as a model of pedagogical innovation in technology integration in secondary school curriculum and as example of digital immersion.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Comunicació Audiovisual [2501928]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Documento: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Materia: Tecnologia de la informació ; Ensenyament ; Internet ; Educació secundària ; Alfabetització digital



85 p, 11.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2018-10-01, última modificación el 2018-10-20



   Favorit i Compartir