|
|
|||||||||||||||
|
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Página principal > Artículos > Artículos publicados > L'educació postobligatòria a Catalunya. Eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO |
| Fecha: | 2009 |
| Nota: | Aquest article és una síntesi de la recerca encarregada pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu a l'IGOP (Institut de Govern i Polítiques Públiques) de la UAB. Es publicarà íntegrament en el número 15 dels "Informes d'Avaluació". |
| Derechos: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
| Lengua: | Català |
| Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
| Materia: | Avaluació educativa ; Evaluación educativa ; Educació secundària ; Educación secundaria ; Catalunya ; Cataluña ; Avaluació ; Evaluación ; Igualtat d'oportunitats educatives ; Igualdad de oportunidades educativas ; Estudiants d'educació secundària ; Estudiantes de educación secundaria ; Condicions socials ; Condiciones sociales |
| Publicado en: | Quaderns d'avaluació, Núm. 14 (2009) , p. 6-42, ISSN 1885-9038 |
38 p, 421.2 KB |