La metodología de los pares mínimos aplicada a la mejora de la escritura en Secundaria : los signos de puntuación
Bauzán García, Alba
Cánovas Hernández, Germán, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2018
Descripció: 33 pag.
Resum: En este TFG se ha llevado a cabo una investigación para determinar si el uso de la metodología de los pares mínimos puede resultar beneficioso en la Enseñanza Secundaria Obligatoria. En particular, se ha querido comprobar si los ejercicios de reflexión gramatical podrían tener alguna incidencia en la mejora de la escritura de los alumnos y, por otra parte, si el uso de esta metodología podría cambiar la percepción que tiene el alumnado respecto a la relación entre el estudio de la gramática y su utilidad a la hora de contribuir a la mejora en la producción de textos.
Resum: En aquest TFG s'ha dut a terme una recerca per determinar si l'ús de la metodologia dels parells mínims pot resultar beneficiós en l'Ensenyament Secundari Obligatori. En particular, s'ha volgut comprovar si els exercicis de reflexió gramatical podrien tenir alguna incidència en la millora de l'escriptura dels alumnes i, d'altra banda, si l'ús d'aquesta metodologia podria canviar la percepció que té l'alumnat respecte a la relació entre l'estudi de la gramàtica i la seva utilitat a l'hora de contribuir a la millora en la producció de textos.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Llengua i Literatura Espanyoles [2500248]
Pla d'estudis: Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Pares mínimos ; Reflexión gramatical ; Argumentación ; Observación ; Competencia comunicativa ; Secuencia ; Signos de puntuación ; Parells mínims ; Reflexió gramatical ; Argumentació ; Observació ; Competència comunicativa ; Seqüència ; Signes de puntuació



33 p, 520.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2018-10-04, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir