La coherència comunicativa entre els valors definits per les marques de motocicletes, la seva activitat a les xarxes socials i la percepció del públic : l'ús de Twitter en els equips de Yamaha i Honda de Moto GP
Espallargas Casellas, Lluís
Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: La coherencia comunicativa entre los valores definidos por las marcas de motocicletas, su actividad en las redes sociales y la percepción del público : el uso de Twitter en los equipos de Yamaha y Honda de Moto GP
Título variante: The communicative coherence between the values defined by the motorcycle brands, their activity in social networks and the perception of the public : the use of Twitter in the Yamaha and Honda Moto GP teams
Fecha: 2018
Descripción: 63 pag.
Resumen: La present investigació té l'objectiu de comprovar si els valors que defineixen les marques de motociclisme Yamaha i Honda són transmesos a través de la seva comunicació externa a Twitter. A més, també s'estudia si aquests valors són percebuts pel seu públic objectiu. Per realitzar l'estudi, ens centrem en tots els tuits que les dues marques van publicar durant tots els Grans Premis de l'última temporada de motociclisme.
Resumen: La presente investigación tiene el objetivo de comprobar si los valores que definen las marcas de motociclismo Yamaha y Honda son transmitidos a través de su comunicación externa en Twitter. Además, también se estudia si estos valores son percibidos por su público objetivo. Para realizar el estudio, nos centramos en todos los tweets que las dos marcas publicaron durante todos los Grandes Premios de la última temporada de motociclismo.
Resumen: The present investigation aims to verify it the values that Yamaha and Honda motorcycling brands define are transmitted through their external communication on Twitter. In addition, the investigation also studies it these values are perceived by they target audience. To carry out the study, we focused on all the tweets that Yamaha and Honda published during all motorcyclying Gran Prix of the last season.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Materia: Motociclisme ; Xarxes socials en línia ; Twitter



63 p, 2.0 MB

79 p, 1.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2018-10-09, última modificación el 2018-10-20



   Favorit i Compartir