La coherència comunicativa entre els valors definits per les marques de motocicletes, la seva activitat a les xarxes socials i la percepció del públic : l'ús de Twitter en els equips de Yamaha i Honda de Moto GP
Espallargas Casellas, Lluís
Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La coherencia comunicativa entre los valores definidos por las marcas de motocicletas, su actividad en las redes sociales y la percepción del público : el uso de Twitter en los equipos de Yamaha y Honda de Moto GP
Additional title: The communicative coherence between the values defined by the motorcycle brands, their activity in social networks and the perception of the public : the use of Twitter in the Yamaha and Honda Moto GP teams
Date: 2018
Description: 63 pag.
Abstract: La present investigació té l'objectiu de comprovar si els valors que defineixen les marques de motociclisme Yamaha i Honda són transmesos a través de la seva comunicació externa a Twitter. A més, també s'estudia si aquests valors són percebuts pel seu públic objectiu. Per realitzar l'estudi, ens centrem en tots els tuits que les dues marques van publicar durant tots els Grans Premis de l'última temporada de motociclisme.
Abstract: La presente investigación tiene el objetivo de comprobar si los valores que definen las marcas de motociclismo Yamaha y Honda son transmitidos a través de su comunicación externa en Twitter. Además, también se estudia si estos valores son percibidos por su público objetivo. Para realizar el estudio, nos centramos en todos los tweets que las dos marcas publicaron durante todos los Grandes Premios de la última temporada de motociclismo.
Abstract: The present investigation aims to verify it the values that Yamaha and Honda motorcycling brands define are transmitted through their external communication on Twitter. In addition, the investigation also studies it these values are perceived by they target audience. To carry out the study, we focused on all the tweets that Yamaha and Honda published during all motorcyclying Gran Prix of the last season.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Motociclisme ; Xarxes socials en línia ; Twitter



63 p, 2.0 MB

79 p, 1.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2018-10-09, last modified 2022-11-08



   Favorit i Compartir