Análisis de mercado de la industria de los videojuegos : el caso español
Macipe Marigot, Viviana
Pérez-Quintanilla, Miguel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 125 pag.
Abstract: El present treball aborda l'estudi de la indústria espanyola dels videojocs, un sector que per sisè any consecutiu lidera l'entreteniment audiovisual a Espanya. Lluny de ser un fet casual, la investigació ha realitzat un anàlisi de mercat que evidencia una evolució exponencial de la indústria encara que no en confirma la seva consolidació. L'estudi s'ha dut a terme a partir de dades tècniques i s'ha desenvolupat mitjançant les experiències personals de professionals de la indústria dels jocs digitals.
Abstract: El presente trabajo aborda el estudio de la industria española de los videojuegos, un sector que por sexto año consecutivo lidera el entretenimiento audiovisual en España. Lejos de ser un hecho casual, la investigación ha realizado un análisis de mercado que evidencia una evolución exponencial de la industria aunque no confirma su consolidación. El estudio se ha llevado a cabo partir de datos técnicos y se ha desarrollado mediante las experiencias personales de profesionales de la industria de los juegos digitales.
Abstract: The present research deals with the study of the Spanish video games industry, a sector that for the sixth consecutive year leads the audiovisual entertainment in Spain. Far from being a casual event, the research has carried out a market analysis that shows an exponential evolution of the industry although it does not confirm its consolidation. The study has been carried out based on technical data and has been developed through the personal experiences of professionals in the digital gaming industry.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Videojocs ; Espanya ; Indústries culturals ; Innovacions tecnològiques



125 p, 3.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2018-10-23, last modified 2018-10-27



   Favorit i Compartir