Dungeon Diver : desarrollo de un videojuego Hack and Slash en 2D
García Cantero, Javier
Diaz-Chito, Katerine, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Dungeon Diver : development of a 2D Hack and Slash videogame
Títol variant: Dungeon Diver : desenvolupament d'un videojoc Hack and Slash en 2D
Data: 2018-07-02
Resum: La industria del videojuego genera al año billones de dólares en beneficios y crea muchas oportunidades de trabajo. Por ese motivo he decidido crear Dungeon Diver, un videojuego de acción en 2D, donde el objetivo del jugador es llegar al fondo de la mazmorra, sobreviviendo a los ataques de enemigos que están por el camino y posteriormente, derrotar al enemigo final. El proyecto se ha realizado con el motor Unity, que usa C# como lenguaje para el scripting que dota a los personajes de comportamiento inteligente, y siguiendo una metodología de desarrollo ágil. El objetivo de este proyecto es crear una versión jugable de principio a fin, trabajando en todas la fases del desarrollo de un videojuego.
Resum: The videogame industry generates billions in revenue every year and creates lots of job opportunities. Because of that I decided to create Dungeon Diver, a 2D action video game, where the player must reach the end of the dungeon, surviving enemy attacks along the way and defeat the final enemy. The entire project has been made using the Unity Engine, which uses C# as scripting language to give the characters intelligent behavior. I followed an agile methodology. The objective of this project is to create a versión of the game that is playable from beginning to end, working on every stage of video game development.
Resum: La indústria del videojoc genera bilions de dòlars a l'any i crea moltes oportunitats de treball. Per aquest motiu, he decidit crear Dungeon Diver, un videojoc d'acció en 2D on l'objectiu del jugador és arribar al final del calabós i derrotar a l'enemic final. El projecte s'ha realitzat amb el motor Unity, que utilitza C# com a llenguatge per fer scripting que dona als personatges comportament intel·ligent, i seguint una metodologia de desenvolupament àgil. L'objectiu d'aquest projecte és la creació d'una versió que es pugui jugar de principi a fi, treballant en totes les fases del desenvolupament del videojoc.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Videojoc ; Unity ; C# ; Inteligencia artificial ; Scripting ; Àgil ; Videojuego ; Ágil ; Video game ; Artificial intelligence ; Agile



10 p, 795.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2018-10-24, darrera modificació el 2020-10-31



   Favorit i Compartir