Sistema de evaluación de prácticas con feedback
Llombart Codes, Toni
Robles, Sergi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Título variante: Evaluation system of practice with feedback
Título variante: Sistema d'avaluació de pràctiques amb feedback
Fecha: 2018-07-01
Resumen: La automatización de procesos, a día de hoy, es una actividad clave en el ámbito profesional y educativo. Por esta razón, lo que se busca en este trabajo es proporcionar a los profesores y estudiantes de la universidad, una herramienta que evalúe automáticamente las prácticas del laboratorio de estudiantes, mostrándoles cómo respuesta los resultados obtenidos. De esta forma, cualquier estudiante de la universidad tendrá a su disposición una plataforma web en la cual podrá obtener un feedback de su práctica al momento por parte del profesor. A más a más, el sistema usará técnicas de gamificación con el fin de aumentar la motivación del estudiante, ocasionando una mejora en la calidad de las prácticas y una mejora en el aprendizaje. Este sistema, gracias al uso de la herramienta Docker, a la programación de Scripting Engines y a las bajas restricciones de funcionalidad, podrá ser usado en cualquier asignatura.
Resumen: L'automatització de processos, avui en dia, és una activitat clau en l'àmbit professional i educatiu. Per aquesta raó, el que es busca en aquest treball és proporcionar als professors i estudiants de la universitat, una eina que avaluï automàticament les pràctiques del laboratori d'estudiants, mostrant-los com resposta els resultats obtinguts. D'aquesta forma, qualsevol estudiant de la universitat tindrà a la seva disposició una plataforma web en la qual podrà obtenir un feedback de la seva pràctica al moment per part del professor. A més a més, el sistema usarà tècniques de gamificació amb el fi d'augmentar la motivació de l'estudiant, ocasionant una millora en la qualitat de les pràctiques i una millora en l'aprenentatge. Aquest sistema, gràcies a l'ús de l'eina Docker, a la programació de Scripting Engines i a les baixes restriccions de funcionalitat, podrà ser usat en qualsevol assignatura.
Resumen: The process automation, to date, is a key activity in the professional and educational fields. For this reason, what is sought in this project is to provide teachers and students of the university with a tool that automatically corrects the practices of the student laboratory, showing them how to respond to the results obtained. In this way, any student at the university will have at their disposal a web platform in which they can obtain a feed-back of their practice at the moment by the teacher. Furthermore, the system will use gamification techniques in order to increase student motivation, leading to an improvement in the quality of the practices and an improvement in learning. This system, thanks to the use of the Docker tool, the programming of Scripting Engines and the low functionality restrictions, can be used in any subject.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Plan de estudios: Enginyeria Informàtica [958]
Documento: Treball final de grau ; Text
Área temática: Menció Tecnologies de la Informació
Materia: Tests ; Autoavaluació ; Gamificació ; Container Docker ; Prototip ; FormData ; Seguretat web ; Autoevaluación ; Gamificación ; Prototipo ; Seguridad web ; Self-evaluation ; Gamification ; Docker container ; Prototype ; Web security



14 p, 1.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Escuela de Ingeniería. TFG

 Registro creado el 2018-10-24, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir