La figura de la mujer en los medios deportivos digitales
Montes Perpiñan, Antonio
Cervantes Urbieta, Rosa Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 59 pag.
Abstract: L'objectiu d'aquest investigació és observar quin és el paper de la dona en els principals diaris esportius d'Espanya en les seves versions online, i amb quina freqüència apareixen notícies sobre el gènere femení. Per tal de trobar una relació entre les informacions on apareixen les esportistes i el rol en qué són representades he realitzat una anàlisi quantitatiu durant una setmana d'abril de 2018 de les portades digitals dels mitjans esportius més visitats. Tot i que les dones estan tenint cada vegada més presència en les competicions mundials, els homes continuen tenint molta més representació en els mitjans esportius nacionals.
Abstract: El objetivo de la presente investigación es observar cuál es el papel de la mujer en los principales diarios deportivos de España en sus versiones online, y con qué frecuencia aparecen noticias sobre el género femenino. Para encontrar una relación entre las informaciones donde aparecen las deportistas y el rol en qué son representadas he realizado un análisis cuantitativo durante una semana de abril de 2018 de las portadas digitales de los medios deportivos más visitados. A pesar de que las mujeres están teniendo cada vez más presencia en las competiciones mundiales, los hombres continúan teniendo mucha más representación en los medios deportivos nacionales.
Abstract: The objective of the present investigation is to observe what is the role of women in the main sporting journals of Spain in their online versions, and how often they appear news about the female gender. To find a relationship between the information where the athletes appear and the role in which they are represented, I made a quantitative analysis during one week of April 2018 of the digital covers of the most visited sports media. Although women are increasingly present in world competitions, men continue to have much more representation in national sports media.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Estudis de dones ; Identitat sexual ; Periodisme esportiu ; Mitjans de comunicació de massa i esports



59 p, 2.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2018-11-15, last modified 2018-11-20



   Favorit i Compartir