Anàlisi del valor de marca : cas del Club Joventut de Badalona
Pérez Laviña, Carla
Rueda Gallardo, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 76 pag.
Abstract: El present treball analitza el valor de marca de l'equip de bàsquet Club Joventut de Badalona com element determinant per sobreviure a situacions de crisi financera i esportiva. Per tal de realitzar l'anàlisi, s'ha estudiat la història i els èxits esportius dels 10 últims anys del conjunt verd-i-negre, però sobretot es dibuixa la situació actual. Per determinar el valor de marca del club de bàsquet s'han passat 100 formularis a diferents persones, per així poder concloure que és un element que contribueix a la seva supervivència.
Abstract: El presente trabajo analiza el valor de marca del equipo de baloncesto Club Joventut de Badalona como elemento determinante para sobrevivir a situaciones de crisis financiera y deportiva. Para realizar el análisis, sea estudiado la historia y los éxitos deportivos de los 10 últimos años del conjunto verde-y-negro, pero sobre todo se dibuja la situación actual. Para determinar el valor de marca del club de baloncesto se han pasado 100 formularios a diferentes personas, para así poder concluir que es un elemento que contribuye a la supervivencia.
Abstract: This study analyze the brand value of Club Joventut de Badalona basketball team as a determining factor to survive situations of financial and sports crisis. For the analysis, the history and the sporting achievements of the last 10 years of the green-and-black set have been studied, but above all, the current situation. To determinate the brand value of the basketball club, 100 forms have been passed to different people, in order to conclude that it is an element that contributes to their survival.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Màrqueting ; Publicitat ; Valor de marca ; Basquetbol ; Club Joventut Badalona



76 p, 3.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2018-11-20, last modified 2018-11-24



   Favorit i Compartir