Factors d'eficàcia comunicativa davant d'actes terroristes : l'ús de Twitter per part dels Mossos d'Esquadra i els mitjans de comunicació (Betevé, TV3 i TVE) durant els atemptats de Les Rambles i Cambrils
Vinardell Lahoz, Cristina
Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 214 pag.
Abstract: Davant la situació actual del terrorisme, és necessari que els cossos de seguretat tinguin un pla de comunicació de crisi per gestionar un possible atemptat terrorista i establir relacions amb els mitjans de comunicació. Aquest treball analitza l'ús de Twitter per part dels Mossos d'Esquadra i dels mitjans de comunicació Betevé, TV3 i TVE durant els atemptats de Les Rambles i Cambrils per conèixer quins van estar els factors d'eficàcia comunicativa de la seva cobertura.
Abstract: Ante la situación actual del terrorismo, es necesario que los cuerpos de seguridad tengan un plan de comunicación de crisis para gestionar un posible atentado terrorista y establecer relaciones con los medios de comunicación. Este trabajo analiza el uso de Twitter por parte de los Mossos y de los medios de comunicación Betevé, TV3 y TVE durante los atentados de Las Ramblas y Cambrils para conocer cuáles fueron los factores de eficacia comunicativa de su cobertura.
Abstract: Due to the current situation of terrorism, it is necessary that security bodies have a crisis communication plan to manage a possible terrorist attack and establish relations with the media. This paper analyzes the use of Twitter by the Mossos and the media Betevé, TV3 and TVE during the attacks of Las Ramblas and Cambrils to know what were the factors of communicative effectiveness of their coverage.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Xarxes socials en línia ; Comunicació en organitzacions ; Periodisme ; Terrorisme ; Twitter ; Televisió de Catalunya ; Barcelona Televisió ; Televisión Española



214 p, 2.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2018-11-26, last modified 2020-02-08



   Favorit i Compartir