L'Escola Rural : d'escola oblidada a escola de referència. Projecte documental sobre el mètode acadèmic de l'entorn rural a Catalunya
Boet i Espona, Anna
Clavero Polo, Júlia
Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2018
Descripción: 142 pag.
Resumen: “L'escola rural: d'escola oblidada a escola de referència” és la preproducció d'un projecte documental audiovisual sobre el mètode educatiu i pedagògic empleat a l'entorn rural de Catalunya. Amb el gènere documental com a font informativa, es pretén donar veu a una alternativa d'aprenentatge que va més enllà del mètode acadèmic tradicional de les escoles ordinàries, organitzat per assignatures i per classes amb alumnes de la mateixa edat. Les escoles rurals proposen aules multigrau i un aprenentatge a través de projectes i ambients, en comptes de llibres i fotocopies, que està donant molt bons resultats.
Resumen: “La escuela rural: de escuela olvidada a escuela de referencia” es la preproducción de un proyecto documental audiovisual sobre el método educativo y pedagógico empleado en el entorno rural de Cataluña. Con el género documental como fuente informativa, se quiere dar voz a una alternativa de aprendizaje que va más allá del método académico tradicional de las escuelas ordinarias, organizado por asignaturas y por clases con alumnos de la misma edad. Las escuelas rurales proponen aulas multigrado y un aprendizaje a partir de proyectos y ambientes, en lugar de libros y fotocopias, que está dando muy buenos resultados.
Resumen: “The rural school: from school forgotten to school of reference” is the preproduction of an audiovisual documentary project of the educational method and pedagogical employee to the rural surroundings of Catalonia. With the documentary gender as an informative source, wants to give voice to an alternative of learning that goes further of the traditional academic method of the ordinary schools, organised for subjects and for classes with students of the same age. The rural schools propose classrooms with multigrade and learning through projects, instead of books and photocopy, that is giving good results.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Documento: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Materia: Escoles rurals ; Catalunya ; Professors ; Aprenentatge ; Documentals



142 p, 1.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2018-11-27, última modificación el 2018-12-01



   Favorit i Compartir