Formació Inicial en Noves Tecnologies. El treball amb webs per a l'aprenentatge : una experiència
Álvarez, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Kilbourn, Brent (Universitat de Toronto)

Data: 2006
Resum: L’article planteja l’experiència d’un grup d’estudiants de l’ensenyament de mestre (infantil i primària) que treballen el concepte de web per a l’aprenentatge al llarg de l’assignatura de primer curs de noves tecnologies aplicades a l’educació. El concepte de web per a l’aprenentatge fa referència a aquelles webs que elaboren els estudiants (futurs mestres), en què s’incideix en tres elements clau: procés, estructura i contingut.
Resum: This paper discusses the construction of websites as a vehicle for helping pre-service teachers to learn information technology skills and to think about the integration of technology in the classroom. Coherent Website is the term given to websites whose primary goal is learning and are characterised by a collaborative process, an integrative structure, and an educational content.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Formació inicial ; Noves tecnologies ; Pàgines web ; Procés ; Col·laboració ; Infantil ; Primària
Publicat a: Revista catalana de pedagogia, Vol. 4 (2006) , p. 101-112, ISSN 1695-5641

Adreça original: http://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/3873/3872


12 p, 147.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-12-13, darrera modificació el 2018-12-15



   Favorit i Compartir