Exiliats, refugiats, desplaçats. Seqüència didàctica
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials

Data: UAB, 2010
Resum: Definir els conceptes de refugiat, exiliat i desplaçat. Analitzar les causes i conseqüències que impliquen ser refugiat, exiliat i desplaçat. Valorar les situacions responsables dels desplaçaments de població. Reflexionar sobre l'existència de murs al món.
Nota: Número d'acord de subvenció MICINN/EDU2009-10984
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: Recursos docents
Matèria: Didàctica de les ciències socials ; Refugiats ; Exiliats ; Desplaçats ; Seqüències didàctiques ; Materials docents ; Problemes socials rellevants ; Qüestions socialment vives



43 p, 6.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2019-01-23, darrera modificació el 2019-02-02



   Favorit i Compartir