Exiliats, refugiats, desplaçats. Seqüència didàctica
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials

Fecha: UAB, 2010
Resumen: Definir els conceptes de refugiat, exiliat i desplaçat. Analitzar les causes i conseqüències que impliquen ser refugiat, exiliat i desplaçat. Valorar les situacions responsables dels desplaçaments de població. Reflexionar sobre l'existència de murs al món.
Ayudas: Ministerio de Ciencia e Innovación EDU2009-10984
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Objecte d'aprenentatge
Materia: Didàctica de les ciències socials ; Refugiats ; Exiliats ; Desplaçats ; Seqüències didàctiques ; Materials docents ; Problemes socials rellevants ; Qüestions socialment vives



43 p, 6.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > GREDICS (Grupo de Investigación en Didáctica de las Ciencias Sociales)
Materiales didácticos > Recursos docentes

 Registro creado el 2019-01-23, última modificación el 2023-04-28



   Favorit i Compartir