Exiliats, refugiats, desplaçats. Seqüència didàctica
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials

Date: UAB, 2010
Abstract: Definir els conceptes de refugiat, exiliat i desplaçat. Analitzar les causes i conseqüències que impliquen ser refugiat, exiliat i desplaçat. Valorar les situacions responsables dels desplaçaments de població. Reflexionar sobre l'existència de murs al món.
Note: Número d'acord de subvenció MICINN/EDU2009-10984
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Català
Document: Recursos docents
Subject: Didàctica de les ciències socials ; Refugiats ; Exiliats ; Desplaçats ; Seqüències didàctiques ; Materials docents ; Problemes socials rellevants ; Qüestions socialment vives



43 p, 6.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Social and Legal Sciences > GREDICS (Research Group on Social Sciences Education)
Learning materials > Teaching resources

 Record created 2019-01-23, last modified 2020-08-08



   Favorit i Compartir