Dels programes de diversificació curricular (PDC) als programes de millora de l'aprenentatge i el rendiment (PMAR) : canvi de nom i qualque cosa més?
Amer Fernández, Joan (Universitat de les Illes Balears)
Mir Gual, Andreu (Universitat de les Illes Balears)
Félix Arranz, Maria (Projecte Home Balears)
Data: |
2016 |
Resum: |
Analizamos el incipiente proceso de aplicación de los PMAR en diferentes contextos educativos. Nuestro enfoque metodológico es cualitativo y descriptivo. En primer lugar, buscamos de qué maneras los centros, a través de los equipos docentes, se apropian y despliegan los PMAR. En segundo lugar, queremos saber cómo vive el alumnado y las familias su participación en el programa, qué elementos diferenciales destacan del mismo y cómo lo sitúan en las narraciones de sus trayectorias educativas. |
Resum: |
Analitzam el procés incipient d'aplicació dels PMAR en diferents contextos educatius. El nostre enfocament metodològic és qualitatiu i descriptiu. En primer lloc, cercam les maneres com els centres, a través dels equips docents, s'apropien dels PMAR i els despleguen. En segon lloc, volem esbrinar la manera com viu l'alumnat i les famílies la seva participació en els programes, quins elements diferencials en destaquen i la manera com la situen en les narracions de les seves trajectòries educatives. |
Ajuts: |
Ministerio de Economía y Competitividad CSO2012-31575
|
Drets: |
Tots els drets reservats. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Educació ;
Educació Secundària Obligatòria ;
Alternatives pedagògiques ;
Illes Balears ;
Educación ;
Educación Secundaria Obligatoria ;
Alternativas pedagógicas ;
Islas Baleares |
Publicat a: |
Anuari de l'educació de les Illes Balears, 2016, p. 122-135, ISSN 1889-805X |
Adreça alternativa: https://dpde.uib.cat/Publicacions/anuari/
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2019-02-07, darrera modificació el 2023-06-03