Dels programes de diversificació curricular (PDC) als programes de millora de l’aprenentatge i el rendiment (PMAR) : canvi de nom i qualque cosa més?
Amer Fernández, Joan (Universitat de les Illes Balears)
Mir Gual, Andreu (Universitat de les Illes Balears)
Félix Arranz, Maria (Projecte Home Balears)

Data: 2016
Resum: Analizamos el incipiente proceso de aplicación de los PMAR en diferentes contextos educativos. Nuestro enfoque metodológico es cualitativo y descriptivo. En primer lugar, buscamos de qué maneras los centros, a través de los equipos docentes, se apropian y despliegan los PMAR. En segundo lugar, queremos saber cómo vive el alumnado y las familias su participación en el programa, qué elementos diferenciales destacan del mismo y cómo lo sitúan en las narraciones de sus trayectorias educativas.
Resum: Analitzam el procés incipient d’aplicació dels PMAR en diferents contextos educatius. El nostre enfocament metodològic és qualitatiu i descriptiu. En primer lloc, cercam les maneres com els centres, a través dels equips docents, s’apropien dels PMAR i els despleguen. En segon lloc, volem esbrinar la manera com viu l’alumnat i les famílies la seva participació en els programes, quins elements diferencials en destaquen i la manera com la situen en les narracions de les seves trajectòries educatives.
Nota: Número d'acord de subvenció MINECO/CSO2012-31575
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Educació ; Educació Secundària Obligatòria ; Alternatives pedagògiques ; Illes Balears ; Educación ; Educación Secundaria Obligatoria ; Alternativas pedagógicas ; Islas Baleares
Publicat a: Anuari de l'educació de les Illes Balears, 2016, p. 122-135, ISSN 1889-805X

Adreça alternativa: http://dpde.uib.cat/Publicacions/anuari/


14 p, 574.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2019-02-07, darrera modificació el 2019-03-08



   Favorit i Compartir