Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045]
Saura Mas, Sandra
Bach Plaza, Joan
Ramón Riba, Antoni
Barrera Fusté, Jaume
Fondevilla Moreu, Victor
Empain, Joanna Genevieve E.
Ritondale, Elena
Estebaranz i Sanchez, Ferran
Sánchez Aguilar, Agustín
Álvarez Cobo, Iolanda
Serret Vidal, Carme
Lopez Garcia, Xavi
Haas, Carlos
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Looking at the World: Transdisciplinary Projects
Título variante: Miremos el Mundo: Proyectos Transdisciplinarios
Fecha: 2019-20
Resumen: En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. Això ha de permetre que l'estudiant prengui consciència de la pròpia implicació en aquest entorn, així com de les responsabilitats que ha d'assumir envers aquells elements que el configuren com ara el medi ambient, la sostenibilitat, l'educació, la cultura, les alteritats, etc. En segona instància, l'estudiantat d'aquesta assignatura, s'haurà d'endinsar en un sistema d'aprenentatge basat en projectes, problemes i/o reptes, que els obligarà a treballar intensament en una recerca individual o compartida amb un índex de treball autònom alt, i amb una responsabilitat intensa en la conducció i concreció del seu propi aprenentatge.
Resumen: En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. Esto debe permitir que el estudiantado tome conciencia de su propia implicación en este entorno, así como de las responsabilidades que debe asumir hacia aquellos elementos que lo conforman, como el medio ambiente, la sostenibilidad, la educación, la cultura, alteridades, etc. En segundo lugar, el estudiantado de esta asignatura tendrán que entrar en un sistema de aprendizaje basado en problemas y/o retos, lo que les obligará a trabajar intensamente en la investigación individual o compartida con un alto índice de trabajo autónomo, y con una intensa responsabilidad en la conducción y concreción de su propio aprendizaje.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Educació Infantil [2500797] ; Educació social [2500260] ; Pedagogia [2500261] ; Educació Primària [2500798]
Plan de estudios: Grau en Pedagogia [1211] ; Grau en Educació Social [827] ; Grau en Educació infantil [847] ; Grau en Educació Primària [896]



Català
9 p, 138.8 KB

Anglès
8 p, 137.0 KB

Castellà
9 p, 139.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-07-12, última modificación el 2019-07-26



   Favorit i Compartir