Ús de les presentacions en pissarra digital per afavorir una didàctica metacognitiva
García Pagán, Eva
Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Fecha: |
2019 |
Descripción: |
54 p. |
Resumen: |
El present Treball de Fi de Màster (TFM) obre una línia d'investigació sobre la relació existent entre l'ús de les presentacions en pissarra digital i la creació d'un clima a les aules que propiciï la discussió, el pensament autoregulat i el raonament entre els alumnes i l'aplicació, doncs, d'una didàctica metacognitiva en l'àmbit de les llengües. |
Resumen: |
The present Master's Degree Final Project opens a research line to find out if there is any relationship between the use of digital slate presentations and the creation of a climate in classrooms that fosters discussion, self-regulated thinking and reasoning between the students and the application, therefore, of a metacognitive teaching in the field of languages. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Colección: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
Documento: |
Treball de fi de postgrau |
Materia: |
Pissarres digitals interactives ;
Tecnologia educativa ;
Educació secundària obligatòria ;
Llenguatge i llengües -- Ensenyament ;
Interacció educativa -- Educació secundària obligatòria ;
Ensenyament--Mètodes actius ;
Classe (Ensenyament)--Conducció ;
Comunicació oral ;
Constructivisme (Educació) ;
Debats acadèmics ;
Psicologia de l'aprenentatge ;
Aprenentatge actiu ;
Cooperativisme a l'aula ;
Mestres i alumnes ;
Participació dels alumnes ;
Català -- Educació secundària obligatòria ;
Castellà -- Educació secundària obligatòria ;
Anàlisi de la conversa -- Educació secundària obligatòria ;
Psicologia |
Adreça original
55 p, 10.2 MB
|
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera >
Ciencias de la Educación. TFM
Registro creado el 2019-07-16, última modificación el 2022-07-09