Com optimitzar el treball col·laboratiu en un entorn d'aprenentatge per projectes
Blasco Paino, Natalia
Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2019
Descripción: 52 p.
Resumen: El present treball analitza el grau de treball col·laboratiu que va tenir lloc durant una seqüència didàctica a uns alumnes de segon d'ESO que consistia en la creació i redacció en grup d'un text narratiu seguint la tipologia de la llegenda urbana. En un context d'aprenentatge per projectes, s'estudia si els alumnes, acostumats a treballar en grup, ho fan d'una manera realment col·laborativa, per tal d'aconseguir un aprenentatge significatiu. Per a l'anàlisi, es té en compte la participació dels alumnes en el document Drive compartit en el qual s'escrivia la llegenda urbana, l'opinió dels mateixos alumnes sobre com treballen en grup i l'enregistrament de converses a diferents grups durant la creació a l'aula del text narratiu proposat.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Colección: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Documento: masterThesis
Materia: Aprenentatge actiu ; Educació secundària obligatòria ; Redacció (Literatura) ; Ensenyament-- Treball en equip ; Treball de grup en educació ; Tecnologia educativa ; Psicologia de l'aprenentatge ; Llegendes ; Comunicació oral -- Didàctica -- Educació secundària obligatòria ; Conversació -- Educació secundària obligatòria ; Comunicació escrita ; Interacció educativa -- Educació secundària obligatòria ; Interacció entre iguals ; Cooperativisme a l'aula ; Mercer, Neil ; Psicologia

adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/358622


Adreça original
52 p, 1004.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Educación. TFM

 Registro creado el 2019-07-16, última modificación el 2021-03-11



   Favorit i Compartir