Com optimitzar el treball col·laboratiu en un entorn d'aprenentatge per projectes
Blasco Paino, Natalia
Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Data: |
2019 |
Descripció: |
52 p. |
Resum: |
El present treball analitza el grau de treball col·laboratiu que va tenir lloc durant una seqüència didàctica a uns alumnes de segon d'ESO que consistia en la creació i redacció en grup d'un text narratiu seguint la tipologia de la llegenda urbana. En un context d'aprenentatge per projectes, s'estudia si els alumnes, acostumats a treballar en grup, ho fan d'una manera realment col·laborativa, per tal d'aconseguir un aprenentatge significatiu. Per a l'anàlisi, es té en compte la participació dels alumnes en el document Drive compartit en el qual s'escrivia la llegenda urbana, l'opinió dels mateixos alumnes sobre com treballen en grup i l'enregistrament de converses a diferents grups durant la creació a l'aula del text narratiu proposat. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Col·lecció: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Aprenentatge actiu ;
Educació secundària obligatòria ;
Redacció (Literatura) ;
Ensenyament-- Treball en equip ;
Treball de grup en educació ;
Tecnologia educativa ;
Psicologia de l'aprenentatge ;
Llegendes ;
Comunicació oral -- Didàctica -- Educació secundària obligatòria ;
Conversació -- Educació secundària obligatòria ;
Comunicació escrita ;
Interacció educativa -- Educació secundària obligatòria ;
Interacció entre iguals ;
Cooperativisme a l'aula ;
Mercer, Neil ;
Psicologia |
Adreça original
52 p, 1004.8 KB
|
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de recerca i projectes de final de carrera >
Ciències de l'Educació, TFM
Registre creat el 2019-07-16, darrera modificació el 2022-07-09