![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Què ha passat aquí?. Aprenentatges significatius a la SD "Les nostres llengües" |
Data: | 2019 |
Descripció: | 146 p. |
Resum: | En aquest treball hem valorat la potencialitat significativa de la seqüència didàctica (SD) Les nostres llengües, que fou experimentada amb un grup de 1r d'ESO de l'Institut La Pineda de Badalona. És sabut que els aprenentatges són significatius quan (i) els materials són potencialment significatius i (ii) els alumnes estan predisposats a aprendre significativament. Per una banda, hem sotmès a anàlisi els materials confegits i la programació de la SD a partir de la bibliografia de referència i de l'experimentació de la SD. Per una altra banda, hem palesat la utilitat del joc com a eina d'intervenció socioeducativa en aules disruptives. Finalment, hem bastit l'anàlisi al voltant d'un petit estudi de cas d'un dels alumnes més disruptius del grup just per il·lustrar l'èxit en la intervenció docent i les motivacions de la recerca. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català |
Col·lecció: | Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
Document: | Treball de fi de postgrau |
Matèria: | Alumnes d'Educació secundària obligatòria--Actituds ; Actituds dels alumnes ; Alumnes -- Avaluació ; Estudiants -- Avaluació ; Avaluació educativa ; Educació -- Investigació ; Aprenentatge actiu ; Intervenció educativa ; Català -- Aspectes socials -- Badalona ; Castellà -- Ús lingüístic ; Llenguatge i llengües -- Variació ; Estudiants estrangers -- Badalona ; Canvi d'actitud ; Classe (Ensenyament) -- Conducció ; Psicologia pedagògica ; Jocs educatius ; Comunicació oral -- Educació secundària obligatòria ; Competència comunicativa ; Psicologia |
Adreça original 146 p, 40.9 MB |