"Never Show You Are Hurt" : social isolation and self- estrangement in Val McDermid's The Mermaids Singing
Vera López, Laura
Hand, Felicity, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2019
Descripció: 45 pag.
Resum: Dr Tony Hill is the main character of Val McDermid's novel The Mermaids Singing (1995) and embodies the conception of the alienated modern individual in literature within the contemporary period. In order to prove his alienation, I will examine his personality through Melvin Seeman's theory about alienation and the classification he provided. Tony will be therefore examined through the terms of powerlessness, meaninglessness, normlessness, social isolation and self-estrangement. The study of the character, however, will be divided into his self-estrangement, his alienation from others, his ambition to hunt the killer and his willingness to escape from reality respectively.
Resum: El Dr. Tony Hill és el protagonista de la novel·la The Mermaids Singing (Val McDermid, 1995) i encarna la figura literària de l'individu modern dins l'època contemporània. A fi de demostrar la seva alienació, analitzaré el personatge a través de la teoria de Melvin Seeman sobre l'alienació i la classificació que ofereix. Per tant, Tony serà examinat a través dels conceptes d'impotència, falta de sentit, anomia, aïllament social i autoincomprensió. Tanmateix, l'anàlisi del personatge es divideix en els següents punts: l'autoincomprensió, l'alienació respecte als altres, l'ambició per atrapar l'assassí, i el desig de fugir de la realitat respectivament.
Resum: Tony Hill es el protagonista de El canto de las sirenas (Val McDermid, 1995) y encarna la figura literaria del individuo moderno en la época contemporánea. A fin de demostrar su alienación, analizaré el personaje a través de la teoría de Melvin Seeman sobre la alienación y la clasificación que ofrece. Tony será examinado a través de los conceptos de impotencia, falta de sentido, anomia, aislamiento social y autoenajenación. No obstante, el análisis del personaje se divide en: la autoenajenación, su alienación de los demás, su ambición para atrapar el asesino, y el deseo de huir de la realidad respectivamente.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [801]
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: The Mermaids Singing ; Val McDermid ; Melvin Seeman ; Social Isolation ; Self-Estrangement ; Crime Fiction ; Aïllament Social ; Autoincomprensió ; Gènere Policíac ; El canto de las sirenas ; Aislamiento Social ; Género Policíaco ; Autoenajenación



45 p, 771.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2019-07-22, darrera modificació el 2021-06-12



   Favorit i Compartir