Compendio de herramientas para evaluar el impacto de iniciativas de investigación científica para alumnado de Educación Primaria con perspectiva RRI
Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Data: 2019
Resum: Esta Guía pretende ser un documento de consulta para aquellas personas que quieran plantear un plan de evaluación de una iniciativa de investigación científica para alumnado de Educación Primaria con perspectiva RRI. En concreto, se busca ofrecer a los responsables de dicha iniciativas referentes teóricos concretos a tener en cuenta, ejemplos de evaluaciones y ejemplos de herramientas útiles para el diseño de una evaluación de su propia iniciativa. El trabajo realizado para elaborar este compendio se basa en la experiencia vivida durante la evaluación de la iniciativa ParticipAire, un proyecto de CRECIM e ISGlobal con alumnado de ciclo superior de primaria. Esta evaluación se ha llevado a cabo durante el curs 2018-2019.
Nota: Número d'acord de subvenció FCT-17-11955
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: workingPaper
Matèria: Evaluación ; RRI ; Proyectos de ciencia



47 p, 3.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Documents de recerca > Working papers

 Registre creat el 2019-07-25, darrera modificació el 2019-07-30



   Favorit i Compartir