La identidad corporativa en las PYMES : estudio de casos
Garceran Llacer, Cristina
Enrique, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La identitat corporativa a les PIMES : estudi de casos
Additional title: Corporate identity in SMEs : study of cases
Date: 2019
Description: 238 pag.
Abstract: La identitat corporativa és un dels actius intangibles de l'empresa. Conèixer aquest intangible i saber gestionar-lo és essencial, ja que atorga diferenciació i unicitat a la corporació. En aquest treball d'investigació s'estudia i analitza la identitat de 5 PIMES espanyoles per comprovar si entenen el concepte identitat, si li atorguen la importància que té i si aquesta es troba ben assentada dins de l'empresa.
Abstract: La identidad corporativa es uno de los activos intangibles de la empresa. Conocer este intangible y saber gestionarlo es esencial, puesto que otorga diferenciación y unicidad a la corporación. En este trabajo de investigación se estudia y analiza la identidad de 5 PYMES españolas para comprobar si entienden el concepto identidad, si le otorgan la importancia que tiene y si esta se encuentra bien asentada dentro de la empresa.
Abstract: Corporate identity is one of the intangible assets of a company. It is essential to know this intangible and know how to manage it, since identity grants differentiation and uniqueness to the company. In this research work the identity of five Spanish SMEs is studied and analysed in order to verify if they understand the concept of identity, if they give it the importance it has and if it is well-established within the company.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Empreses petites i mitjanes ; Imatge corporativa ; Béns immaterials



238 p, 28.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2019-09-12, last modified 2024-10-25



   Favorit i Compartir