La narració a Twitter de la Copa ACB 2019
Górriz Tenedor, Daniel
Coromina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La narración en Twitter de la Copa ACB 2019
Additional title: The Twitter narration of the ACB 2019 Cup
Date: 2019
Description: 81 pag.
Abstract: El present treball té com a objectiu analitzar la Copa del Rei de l'ACB 2019 des del sector de la comunicació. En concret, la investigació es centra en la narració de l'esdeveniment a la xarxa social Twitter sota el hashtag oficial de la competició: #CopaACB2019. La investigació pretén mostrar la magnitud del relat comunicatiu generat pels usuaris de l'esdeveniment més important que organitza l'ACB, així com veure quins han estat els elements centrals que han articulat la narració conduïda per uns usuaris, que cada vegada tenen més poder a l'hora de generar contingut en el món de la comunicació.
Abstract: El presente trabajo tiene como objetivo analizar la Copa del Rey de la ACB 2019 desde el sector de la comunicación. En concreto, la investigación se centra en la narración del evento en Twitter bajo el hashtag oficial de la competición: #CopaACB2019. La investigación pretende mostrar la magnitud del relato comunicativo generado por los usuarios del evento más importante que organiza la ACB, así como ver cuáles han sido los elementos centrales que han articulado la narración conducida por unos usuarios, que cada vez tienen más poder para generar contenido en el mundo de la comunicación.
Abstract: The main objective of this document is to analyse the 2019 ACB Basketball King's Cup from a journalistic point of view. The investigation is based on the narration of this event through the official hashtag of the competition on Twitter: #CopaACB2019. The idea of this research is to show the magnitude of the communicative account generated by the users of the most important event organised by the ACB, as well as the main elements narrated by the users, and which are more and more powerful in generating content in the world of communication.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Twitter ; Periodisme literari ; Periodisme esportiu ; Basquetbol ; Internautes ; Usuaris de Twitter



81 p, 11.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2019-09-17, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir