Els youtubers com a nous referents socials, quin impacte tenen en la generació Z des d'una perspectiva de gènere?
Hens Bueno, Lorena
Soler Roldán, Alicia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Los youtubers como nuevos referentes sociales, ¿qué impacto tienen en la generación Z desde una perspectiva de género?
Títol variant: Youtubers as new social referents, what impact do they have on the Z generation from a gender perspective?
Data: 2019
Descripció: 95 pag.
Resum: El projecte es basa en una recerca en forma de reportatge de ràdio en què es reflecteix clarament un canvi de paradigma pel que fa als nous líders d'opinió per a les noves generacions. És un estudi que pretén mesurar de manera qualitativa l'impacte que tenen els YouTubers en la ideologia sexista dels adolescents que els consideren com a referents. Un reportatge de ràdio que amb la col·laboració professional de nombrosos experts, intenta donar resposta a la següent incògnita: contribueixen els nous líders d'opinió per a la generació Z a crear una visió masclista de la societat?.
Resum: El proyecto se basa en una investigación en forma de reportaje de radio en la que se refleja claramente un cambio de paradigma en cuanto a los nuevos líderes de opinión para las nuevas generaciones. Es un estudio que pretende medir de manera cualitativa el impacto que tienen los youtubers en la ideología sexista de los adolescentes que los consideran como referentes. Un reportaje de radio que con la colaboración profesional de numerosos expertos, intenta dar respuesta a la siguiente incógnita: ¿contribuyen los nuevos líderes de opinión para la generación Z a crear una visión machista de la sociedad?.
Resum: The project is based on a search in the form of a radio report that clearly reflects a paradigm shift regarding the new opinion leaders for the new generations. It is a study that aims to measure the impact of YouTube on the sexist ideology of teens who consider them as referents in a qualitative way. A radio report that, with the professional collaboration of many experts, attempts to respond to the following question: do the new opinion leaders contribute to the generation Z to create a socially-cluttered vision of society?.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Ràdio ; Vídeo per Internet ; Internet i adolescents ; Mitjans de comunicació de massa i adolescents ; Masclisme ; Youtube



95 p, 542.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-09-17, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir