Feminisme en venda : quan les empreses s'apropien un moviment massiu
Perelló Pardo, Helena
Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Título variante: |
Feminismo en venta : cuando las empresa se apropian un movimiento masivo |
Título variante: |
Feminism on sale : when companies appropiate a mass movement |
Fecha: |
2019 |
Descripción: |
143 pag. |
Resumen: |
Aquest TFG consisteix en un reportatge digital interactiu sobre la mercanilització del feminisme. És a dir, sobre l'apropiació del moviment per part d'empreses amb una finalitat comercial. Alguns exemples del fenomen són: vendre productes amb lemes feministes, fer publicitat que enalteixi el moviment, fer descomptes o promociones utilitzant per motiu el Dia de la Dona… La mercantilització sovint es fa amb l'única voluntat d'aconseguir un rèdit econòmic, però pot fer-se també des de l'activisme. |
Resumen: |
Este TFG consiste en un reportaje digital interactivo sobre la mercantilización del feminismo. Es decir, la apropiación del movimiento por parte de empresas, con una finalidad comercial. Algunos ejemplos son: vender productos con lemas feministas, hacer publicidad que enaltezca el movimiento, hacer descuentos o promociones con motivo del Día de la Mujer… La mercantilización a menudo se hace con una motivación exclusivamente económica, pero puede hacerse también des del activismo. |
Resumen: |
This TFG consists on a digital interactive report about the commodification of feminism. It talks about how some businesses use it with an economic or commercial purpose. Some examples of it are: selling products that include feminist messages, making femvertising, offering promotions and discounts on the Woman's Day… The commodification usually has only got a commercial objective, but can only be made from feminist activism. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Periodisme [2501933] |
Plan de estudios: |
Grau en Periodisme [971] |
Documento: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
Materia: |
Feminisme ;
Publicitat ;
Dones en la publicitat ;
Vendes |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG
Registro creado el 2019-09-25, última modificación el 2022-05-01