Feminisme en venda : quan les empreses s'apropien un moviment massiu
Perelló Pardo, Helena
Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Feminismo en venta : cuando las empresa se apropian un movimiento masivo
Additional title: Feminism on sale : when companies appropiate a mass movement
Date: 2019
Description: 143 pag.
Abstract: Aquest TFG consisteix en un reportatge digital interactiu sobre la mercanilització del feminisme. És a dir, sobre l'apropiació del moviment per part d'empreses amb una finalitat comercial. Alguns exemples del fenomen són: vendre productes amb lemes feministes, fer publicitat que enalteixi el moviment, fer descomptes o promociones utilitzant per motiu el Dia de la Dona… La mercantilització sovint es fa amb l'única voluntat d'aconseguir un rèdit econòmic, però pot fer-se també des de l'activisme.
Abstract: Este TFG consiste en un reportaje digital interactivo sobre la mercantilización del feminismo. Es decir, la apropiación del movimiento por parte de empresas, con una finalidad comercial. Algunos ejemplos son: vender productos con lemas feministas, hacer publicidad que enaltezca el movimiento, hacer descuentos o promociones con motivo del Día de la Mujer… La mercantilización a menudo se hace con una motivación exclusivamente económica, pero puede hacerse también des del activismo.
Abstract: This TFG consists on a digital interactive report about the commodification of feminism. It talks about how some businesses use it with an economic or commercial purpose. Some examples of it are: selling products that include feminist messages, making femvertising, offering promotions and discounts on the Woman's Day… The commodification usually has only got a commercial objective, but can only be made from feminist activism.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Subject: Feminisme ; Publicitat ; Dones en la publicitat ; Vendes



143 p, 13.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2019-09-25, last modified 2019-10-01



   Favorit i Compartir