Creación y desarrollo de un plan de negocio : WeTeam, la startup que ayudará a los deportistas a encontrar equipo
Boix Sánchez, Marcos
Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Additional title: |
Creació i desenvolupament d'un pla de negoci : WeTeam, la startup que ajudarà als esportistes a trobar equip |
| Additional title: |
Creation and development of a business plan : WeTeam, the startup that will help athletes to find team |
| Date: |
2019 |
| Description: |
81 pag. |
| Abstract: |
El projecte consisteix en la creació i desenvolupament d'una nova línia de negoci que ajudarà tant als apassionats i practicants dels esports d'equip, com als mateixos clubs. Es tracta d'una plataforma web -que comptarà amb la seva pròpia app mòbil- en la qual qualsevol equip d'Europa, independentment del seu nivell, pugui publicar vacants en les seves files i que aquells interessats apliquin per a poder cobrir-les. |
| Abstract: |
El proyecto consiste en la creación y desarrollo de una nueva línea de negocio que ayudará tanto a los apasionados y practicantes de los deportes de equipo, como a los mismos clubes. Se trata de una plataforma web -que contará con su propia app móvil- en la que cualquier equipo de Europa, independientemente de su nivel, pueda publicar vacantes en sus filas y que aquellos interesados apliquen para poder cubrirlas. |
| Abstract: |
The project consists in the creation and development of a new line of business that will help passionate and practitioners of team sports, and the clubs themselves. It treats of a web platform -which will have its own mobile app- in which any team in Europe, regardless of their level, can publish vacancies in their ranks and those who are interested apply to cover them. |
| Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Language: |
Castellà |
| Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
| Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
| Document: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
| Subject: |
Emprenedoria ;
Màrqueting ;
Esports d'equip |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2019-10-03, last modified 2022-06-15