I després de la TDT, què? Els canvis que han de venir en la televisió
Majó, Joan, 1939- (Corporació Catalana de Ràdio i Televisió)

Publicació: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Resum: La televisió serà ja sempre digital, un cop s'hagi fet l'apagada analògica terrestre, sosté l'autor, que considera que els veritables canvis en el mitjà es donaran en el suport terrestre de difusió. Aquests canvis passen per la irrupció de l'alta definició, la televisió via IP i via telefonia mòbil, i la convergència digital a les llars a través dels Media Center. L'autor apunta les possibilitats que s'albiren ja ara en cada cas, però manté la creença que a la TDT encara li queda molt recorregut, si no queda desplaçada per les innovacions esmentades, ja que amb prou feines se n'han començat a desplegar els serveis i aplicacions.
Nota: Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Nota: En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca per la Generalitat de Catalunya per al període 2005-2008 (Referència de concessió 2005 SGR 00181).
Nota: Número d'acord de subvenció AGAUR/2005/SGR-00181
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Edicions UAB; 1
Document: bookPart
Matèria: Comunicació ; Catalunya ; Televisió
ISBN: 978-84-490-2503-7
Publicat a: Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella Cordomí, Joan M.; Civil i Serra, Marta, Gibert i Fortuny, Oriol, eds. (2007): Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB, 2007, p. 283-286

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/213367


4 p, 30.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2019-10-10, darrera modificació el 2020-11-15



   Favorit i Compartir