La comunicació local
Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
Domingo, David (Universitat Autònoma de Barcelona)
Rabadán Perea, José Vicente (Universitat Autònoma de Barcelona)
Alborch, Federica (Universitat Autònoma de Barcelona)

Publicación: Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009
Resumen: Aquest capítol s'ocupa de les polítiques i l'estructura de la comunicació local a Catalunya, i subratlla aspectes com l'estancament de la premsa, la vitalitat d'Internet, la possible aparició de ràdios de proximitat privades arran de les concessions d'FM realitzades pel CAC el 2008 i la complexa transició digital que viu la televisió. S'hi recalca el procés de configuració de grups multimèdia d'àmbit local, fonamentalment a partir de les últimes concessions de TDT i d'FM.
Ayudas: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2005/SGR-00181
Nota: Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Nota: En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període (Referència de concessió 2005 SGR 00181).
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Colección: Lexikon Informes; 1
Documento: Capítol de llibre
Materia: Comunicació ; Catalunya ; Comunicació local
Publicado en: Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 209-231, ISSN 2014-2773

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/213555


23 p, 1.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Instituto de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona (InCom-UAB)
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2019-10-12, última modificación el 2023-11-20



   Favorit i Compartir