Rúbrica para evaluar la redacción científica argumentativa
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Data: |
2019 |
Resum: |
La habilidad de argumentar es una competencia importante en los sistemas educativos. En educación superior el razonamiento el razonamiento argumentativo es una demanda cognitiva fundamental y promover esta competencia se considera un imperativo inaplazable para responder a los requerimientos de una formación profesional de calidad. Resulta básico entonces que los maestros, en quienes recae buena parte de este encargo social, comprendan la ciencia y aprendan a construir el razonamiento científico durante su formación profesional. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Col·lecció: |
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
Matèria: |
Rúbrica ;
Argumentació científica ;
Competència argumentativa |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics >
Recursos docents
Registre creat el 2019-10-31, darrera modificació el 2023-04-28