Rúbrica para evaluar la redacción científica argumentativa
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Data: 2019
Resum: La habilidad de argumentar es una competencia importante en los sistemas educativos. En educación superior el razonamiento el razonamiento argumentativo es una demanda cognitiva fundamental y promover esta competencia se considera un imperativo inaplazable para responder a los requerimientos de una formación profesional de calidad. Resulta básico entonces que los maestros, en quienes recae buena parte de este encargo social, comprendan la ciencia y aprendan a construir el razonamiento científico durante su formación profesional.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: Rúbrica ; Argumentació científica ; Competència argumentativa



7 p, 432.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2019-10-31, darrera modificació el 2021-09-25



   Favorit i Compartir