Una experiència de docència compartida a l'aula de música
García Millán, Clara
González Martín, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2019
Description: 1 pag.
Abstract: Les pràctiques de docència compartida, és a dir, de dos mestres treballant conjuntament amb un mateix grup d'alumnes, són cada cop més conegudes i implementades a favor de l'atenció a la diversitat i la innovació educativa. El present estudi de cas té per objectiu establir quines són les diferències entre la docència compartida en projectes de contingut generalista i la docència compartida en projectes de contingut musical. Alhora, intenta aprofundir en aquest últim aspecte per determinar quines són les característiques de la docència compartida a l'aula de música. Per assolir aquests objectius, s'ha dut a terme un estudi observacional de caràcter qualitatiu en el qual s'han analitzat diverses sessions de docència compartida a l'escola Serralavella d'Ullastrell. Per últim, els resultats d'aquesta investigació mostren que la docència compartida aporta beneficis tant als infants com a l'equip docent i a la comunitat educativa en general. A l'aula de música, concretament, la docència compartida promou la participació del professorat no especialista degut al caràcter pràctic i emocional del contingut musical.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Educació primària [2500798]
Study plan: Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Document: bachelorThesis ; Text
Subject: Docència compartida ; Aula de música ; Música en anglès



1 p, 3.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Education Sciences

 Record created 2019-11-04, last modified 2019-11-06



   Favorit i Compartir