Instagram como escaparate, análisis visual y significación a través de los elementos del marketing mix : El caso de Paloma Wool
Fernández Lleríns, Ana
Ribes Guardia, Francesc Xavier (Dir)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2019
Descripció: 90 p.
Resum: La present recerca parteix de l'important paper que han adquirit, actualment, tant Instagram com els elements del màrqueting mix dins les empreses de moda. Després de proposar un marc teóric explicatiu i justificant, aquest estudi analitza visualment una selecció d'imatges fixes, publicades individualment al perfl d'Instagram del projecte artístic i tèxtil, Paloma Wool; i realitza una significació general de les esmentades imatges mitjançant els elements del màrqueting mix. Aquesta mostra d'imatges es divideix en dos estrats proporcionals: les de major i les de menor nivell d'engagement.
Resum: La presente investigación parte del importante papel que poseen, actualmente, tanto Instagram como los elementos del marketing mix dentro de las empresas de moda. Tras proponer un marco teórico explicativo y justificante, este estudio analiza visualmente una selección de imágenes fijas, publicadas individualmente en el perfil de Instagram del proyecto artístico y textil Paloma Wool; y realiza una significación general de dichas imágenes mediante los elementos del marketing mix. Dicha muestra de imágenes se divide en dos estratos proporcionales: las de mayor y las de menor nivel de engagement.
Resum: The current investigation starts from the important role that both Instagram and marketing mix's elements currently have in fashion companies. After proposing an explicative and justifying theoretical framework, this study visually analyses a selection of still images individually posted on the Instagram profile of the artistic and textile project Paloma Wool. It also carries out a general interpretation of these images though the elements of the marketing mix. This sample of images is divided into two proportionate strata: those with higher level of engagement and those with a lower one.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons Creative Commons
Llengua: Castellà.
Col·lecció: Facultat de Ciències de la Comunicació: Treballs de màster i postgrau. Màster en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Document: masterThesis
Matèria: Màrqueting ; Instagram (Recurs electrònic) ; Wool, Paloma ; Moda

adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/365010


Adreça original
90 p, 3.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2019-11-25, darrera modificació el 2019-11-27



   Favorit i Compartir